ناب ترین و کمیاب ترین برنامه ها و ترفند های آندروید در www.apk-tak.4kia.ir

لایک خودکار اینستاگرام


لایک خودکار اینستاگرام

این روش بسیار ساده است و تمام عملیات بر روی گوشی اندرویدی انجام می شود

تمام عملیات این روش در کمتر از 1 دقیقه و بدون دخالت شما انجام می پذیرد

توسط این روش می توانید در هر 2 دقیقه بین 20 تا 40 لایک اینستاگرام دریافت کتید

و روزانه بین 500 تا 1000 لایک اینستاگرام دریافت نمایید

 

همان طور که در توضیحات خواندید توسط این روش می توانید به سادگی آب خوردن و بدون نیاز به هیچ آموزش یا تخصصی روزانه به تعداد زیاد حتی تا مرز 1000 لایک خودکار بر روی تصاویر خود در اینستاگرام دریافت کنید و پست های خود را داغ نمایید . کار با این روش بسیار ساده است و تمام عملیات در چند مرحله بر روی گوشی اندرویدی ( بدون نیاز به روت ) انجام می پذیرد .

 

 

شروع آموزش :

 

 

 

نرم افزار likegram را از ادامه مطلب همین پست دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . حال با اکانت اینستاگرامی که میخواید برای آن لایک دریافت نمایید توسط این نرم افزار لاگین کنید . به ازای همان ورود اولیه به نرم افزار تعداد 20 لایک برای شما ثبت می شود ( این مقدار به صورت روزانه است و هر روز که به نرم افزار مراجعه کنید 20 لایک به شما تعلق می گیرد اما نرم افزار به همین قسمت منتهی نمی شود )

 

 

 

کار اصلی نرم افزار در تب اول یعنی EARN COINS است . کافیست در این تب مقدار AUTO:OFF را با کلیک بر روی آن به AUTO:ON تبدیل نمایید . حال گوشی خود را به حال خود بگذارید و بعد از 10 دقیقه دوباره به نرم افزار بازگردید می بینید که به تعداد زیاد سکه برای شما ثبت شده است که با آن ها می توانید در تب دوم نرم افزار یعنی GET LIKES با انتخاب تصویر مد نظرتان برای افزایش لایک و استفاده از نوار اسکرول بار پایین صفحه بر طبق تعداد سکه های دریافتی ، سکه های خود را به لایک های واقعی اینستاگرام تبدیل نمایید .

 

 

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1049

برچسب های مهم

ناب ترین و کمیاب ترین برنامه ها و ترفند های آندروید در apk-tak

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما