ناب ترین و کمیاب ترین برنامه ها و ترفند های آندروید در www.apk-tak.4kia.ir

پکیج افزایش لایک،کامنت،فالوور و ... در اینستاگرام


پکیج افزایش لایک،کامنت،فالوور و ... در اینستاگرام

پکیج و آموزشی فوق العاده برای دوست داران اینستاگرام

دانلود نرم افزار های افزایش لایک , کامنت و فالوور اینستاگرام ۱۰۰% واقعی برای اندروید و آموزش های مربوطه در یک پکیج ویژه

 

بهترین پکیج آموزشی افزایش لایک و فالوو واقعی در اینستاگرام

 

صد در صد تضمینی در چند روز جز بهترین ها باشید

 

آموزشی اختصاصی از ناب ترین های آندروید

 

http://s6.picofile.com/file/8229194876/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7.jpg

 

خرید پکیج اینستالوژی : افزایش لایک و فالوور اینستاگرام به صورت ۱۰۰% واقعی و فعال با یک ترفند در موبایل ( فوق العاده مناسب برای پیج های شخصی)

افزایش لایک , فالوور و کامنت نامحدود و ۱۰۰% واقعی فقط و فقط با 5 هزار تومان در موبایل خود

به صورت کاملا واقعی تا هزاران هزار فالو و لایک و کامنت در اینستاگرام برای خود و پیج های خود جمع کنید !! فقط کافیست این پکیج را بخرید و به آموزش های آن عمل کنید ( به صورت ۱۰۰% تست شده توسط ناب ترین های آندروید)

 

همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام , به محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است و روز به روز بر کاربران آن افزوده میشود !

پس داشتن یک پروفایل خوب با فالوور و لایک بالا , بسیار موثر میباشد ! به خصوص در راه اندازی یک کسب و کار … !!!

ما آموزش افزایش لایک و فالوور اینستاگرام برای اندروید را طوری نوشته ایم که حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد موبایل و اینستاگرام نداشته باشید , میتوانید با خواندن آموزش , برای پروفایل خود به تعداد دلخواه , لایک و فالوور کاملا واقعی جمع کنید .

 

شعار محصول : تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک و فالوور کاملا واقعی برای پروفایل اینستاگرام خود جمع کنید !!

ما آموزش های لازم برای افزایش لایک و فالوور اینستاگرام را ( در PDF ) به همراه نرم افزارها و تمامی ابزار مورد نیاز برای اینکار را در یک پکیج فوق العاده جمع آوری کرده ایم و اسم آن را ” اینستالوژی” گذاشته ایم . این آموزش به صورت 100% توسط ناب ترین های آندروید , تست شده است و این پکیج فوق العاده را تنها با قیمت 5 هزار تومان برای فروش قرار داده ایم … !!!!

 

چرا 5 هزار تومان ؟

شما با ۵هزار تومان میتوانید به تعداد نا محدود لایک , فالوور و کامنت واقعی و حقیقی برای پیج اینستاگرام خود جمع کنید!

قبل از اینکه این پکیج را برای عموم منتشر کنیم تا همه استفاده کنند , خیلی از عزیزان میگفتند حاضر هستند هر چقدر که مبلغ این پکیج باشد را بپردازند !! حتی پیشنهاد بالای ۵۰ هزار تومان هم برای این پکیج داشته ایم ! اما با مشورت با اعضای تیم موبولوژی به این نتیجه رسیدیم که قیمتی را برای این پکیج انتخاب کنیم که استثنایی باشد ! همین شد که قیمتی فوق العاده را برای این محصول انتخاب کردیم تا شما عزیزان به راحتی این پکیج را تهیه کنید!

مسلما ۵هزار تومان , پولی است که هر کسی میتواند آن را تهیه کند . انگار که میخواهید ۵ هزار تومان شارژ برای سیم کارت خود بخرید !! با این تفاوت که با پرداخت این ۵ هزار تومان هم به مجموعه موبولوژی کمک خواهید کرد تا بهتر از قبل آموزش های رایگان اندروید ورا در اختیار شما قرار دهند و هم یک روش بسیار ارزشمند را خریداری خواهید کرد که میتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید . همین شد که این قیمت استثنایی را برای این پکیج فوق العاده انتخاب کردیم!

برای بار چندم تکرار میکنیم که شما تنها با ۵هزار تومان میتوانید به تعداد نا محدود لایک و فالور واقعی و حقیقی برای پیج اینستاگرام خود جمع کنید ! این قیمت منصفانه ترین قیمتی است که میتواند باشد !!!!!!!!!!!!

میتوانید خودتان در گوگل عبارت ” افزایش لایک و فالوور اینستاگرام” را سرچ کنید !!

قصد تخریب هیچ سایتی را نداریم اما مشاهده میکنید که برای ۱۰۰۰ ( هزار ) فالور خارجی قیمتی معادل ۲۵ هزار تومان ( شایدم بیشتر ) را میگیرند !! برای ۱۰۰۰لایک در اینستاگرام نیز قیمتی معادل ۲۰ هزار تومان ( شایدم بیشتر ) را میگیرند !! برای افزایش ۵۰ کامنت در اینستاگرام نیز قیمتی معادل ۲۵ هزار تومان میگیرند !! اگر حساب کنید تا اینجا برای ۱۰۰۰ فالور و ۱۰۰۰ لایک و ۵۰کامنت مبلغی حدود ۷۰ هزار تومان را بپردازید !!!!! اما شما به وسیله “ پکیج اینستالوژی ” میتوانید به صورت نامحدوووووود در اینستاگرام برای خود لایک و فالو و کامنت واقعی به دست آورید ! آن هم تنها با پرداخت مبلغی معادل ۵هزار تومان!!!!

پس خیالتان از بابت قیمتی که برای این پکیج میپردازید مطمئن باشد . به قول یکی از مشتریان این پکیج , فقط و فقط افزایش لایک این پکیج به تنهایی ۱۰هزار تومان می ارزد !!! زیرا ما بهترین و عالی ترین روش را برای شما آماده کرده ایم که در عرض چند ثانیه میتوانید ۱۰۰ ها لایک برای عکس های خود جمع کنید !!



اشتباه نکنید ! این لایک و فالو و کامنت اتوماتیک یا Auto Like و Auto Follow نیست ! تمامی لایک ها و فالو ها واقعی و حقیقی میباشند !!

هیچ هک و یا کرکی در کار نیست ! حتی دور زدن نرم افزار اینستاگرام و تقلب در آن هم نیست !! این یک روش رسمی از API های خود اینستاگرام میباشد!

این پکیج حاوی آموزش های کاملا اختصاصی ( تصویری و روان ) به همراه نرم افزار های مورد نیاز ۱۰۰% تست شده برای افزایش لایک , فالوور و کامنت در اینستاگرام میباشد . آن هم لایک , فالو و کامنت واقعی !!!

اگر شما هم در اینستاگرام عضو هستید و یا پیج های متعددی دارید و اکنون این پست را مشاهده میکنید , این فرصت محدود را از دست ندهید و با 5 هزار تومان از دوستان خود سبقت بگیرید

 


مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

ناب ترین و کمیاب ترین برنامه ها و ترفند های آندروید در apk-tak

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما